måndag 10 oktober 2016

Harflocken är klar


2 kommentarer:

  1. Snyggt! Gillar din känsla för färger. Det blir alltid så bra. Jag sitter och granskar dina bilder och tänker ofta att "så hade inte jag kommit på att göra, tyvärr". Jag gillar att måla, men det måste vara ännu roligare när man får så lyckade resultat som du. / Anne.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag lär mig efter hand jag också. Om du tittar på ett par av hararna på högra sidan, framför allt den rödorangea och den rosa, och jämför med dem på vänstra sidan så ser du att de vänstra är mycket finare. Jag började med att brassa på med en massa färg och missade att göra nyanser och när jag insåg det lät jag hararna vara ljusare i kanterna.

      Jag blir absolut inte nöjd med allt jag målar men så länge det är kul och jag lär mig nya saker är jag nöjd i det stora hela :)

      Radera